Saturday, December 1, 2012

Jom Tingkatkan Selera Makan Anak Anda Dengan Mealshake

Apa itu MEALSHAKE? saya percaya ramai ibu-ibu yang tak pernah dengar malah ada yang tak pernah tahu pon produk shaklee ni. Shaklee dah bertapak di Malaysia di subang sejak 1995.. Sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee.

Kita balik dengan cerita kita tadi tentang MEALSHAKE


Sebagai ibu kepada 4 orang cahaya mata agar sukar untuk saya menguruskan mereka ketika sekembalinya saya dari bekerja.  Anak sulung dan no 2 saya dahulu sangatlah susah nak makan , sgt memilih makan..sedih betul bila tengok badannya yang semakin kurus , tapi sejak diperkenalkan dengan produk ini saya sangat berpuas hati dengan hasilnya di mana makan memang tepat pada waktu nya pagi , lunch, petang, malam memang nak makan jer.. seronok tengok mereka makan .


Untuk si kembar pula saya campurkan di dalam susu meraka, demam pun dah jarang-jarang , masak  apa saja pasti mereka makan dan sentiasa aktif dan cergas. kalau boleh 24jam nak bergurau senda bersama dan bermain. 

MEALSHAKE  Mengandungi sumber protein, serta, kalsium, vitamin dan mineral penting, adalah pilihan terbaik untuk memberikan anak anda nutrisi yang lengkap dan sempurna. 

Jom tengok apa kata ibu-ibu 

No comments :

Post a Comment

2leep.com